FAQ items aan het laden...

Soepele annuleringsvoorwaarden

Wij begrijpen heel goed dat je in deze onzekere tijd huiverig bent om iets te reserveren. Daarom hebben we aangepaste annuleringsvoorwaarden voor nieuwe boekingen.

Annuleringsvoorwaarden dagrecreatie (activiteiten en horeca)

  • Nieuwe boekingen kunnen kosteloos geannuleerd worden als ze door de aangescherpte maatregelen niet door zouden mogen gaan.
  • Als om andere reden geannuleerd wordt gelden de normale annuleringsvoorwaarden
  • Let op: een positieve coronatest of quarantaineplicht is voor ons geen geldige reden voor annulering. Dit geldt als ‘ ziekte’ en kan eventueel verhaald worden op een annuleringsverzekering als u die een heeft.
  • Er wordt geen aanbetaling gevraagd. Betaling geschiedt op de locatie contant of per pin
  • Er wordt 1 rekening opgemaakt, deze kan niet gesplitst betaald worden.

Annuleringsvoorwaarden groepsaccommodatie

  • Nieuwe boekingen kunnen omgeboekt worden als ze door de aangescherpte maatregelen niet door zouden mogen gaan.
  • Als om andere reden geannuleerd wordt gelden de normale annuleringsvoorwaarden

Maatregelen en protocol In alle Straten

In verband met het coronavirus en de bijbehorende maatregelen om een veilige plek voor onze gasten en medewerkers te creëren hebben we een protocol opgesteld.

  1. We communiceren zowel vooraf als tijdens het verblijf met gasten over de maatregelen met betrekking tot gezondheidsregels.
  2. Onze huisregels omtrent hygiëne ontvangst de gast vooraf, hangen bij de ingang en worden binnen meermaals herhaald.
  3. We hebben verschillende ruimtes, zodat we groepen gemakkelijk kunnen splitsen. Ben je met een grote groep zit je dus bijna altijd alleen met jouw groep in die ruimte.
  4. We ontvangen gasten voor dagrecreatie vooral (indien het weer het toelaat) buiten. Ons terras is enorm, tafels kunnen daarom ruim uit elkaar geplaatst worden.
  5. Er staan bij de ingang en op andere plekken desinfecterende middelen zodat iedereen zich kan houden aan onze hygiëne maatregelen
  6. We werken altijd op reservering, zodat we precies kunnen beheren hoeveel mensen we tegelijk op onze locaties ontvangen en deze op een veilige manier kunnen plaatsen in de verschillende ruimte of op het terras.
  7. Medewerkers krijgen een uitgebreide instructie over naleving en handhaving van het protocol. Zij zullen indien nodig gasten aanspreken bij overtreding van de regels.